6 Kasım 2010 Cumartesi

Hoşgeldim

Merhaba ( şimdilik olmayan ama yakında edineceğime inandığım okurlarıma )

Evet bugün Cumartesi ve ben bir Cumartesi gecesi daha evimde oturuyorum. Ezikliğimi yüzüme vuracak kimse olmadığından rahatça yazmaya devam edeceğim. Televizyonda hiç birşey yok, Show'da yayınlanan Yok Böyle Dans adlı muhteşem programı saymazsak tabi. Bu akşam sıkıntıdan zap yaparken keşfettim bunu da. Yaptığımız bolca kötü programdan biri daha. Ünlülerimizin birtakım dansçılarla kendilerini rezil etmekten gurur duydukları bir show programı. Yarışmacılar teker teker çıktıkça annemle birbirimize bakıp biz kızarmaya başladık onlar yerine, ciddi anlamda ben utanıyorum oturduğum yerde, o kadar kötüler. İşte ekrana bakmanın zor hale geldiği şu sıralarda Facebook'ta kim ne yapmış diye bakınmaya karar verdiğimde bazı arkadaşlarımın bloglarını paylaştıklarını gördüm. Evet kıskandım ve ben de yazmaya karar verdim. Gelecekteki okurlarımı şimdiden uyarıyorum bilgi içerikli bir blog olmayacaktır bu. Sıkıntımı, sıkıldığım zamanlarımı, yaşadığım kimseyi ilgilendirmeyen "bu ne ya (WTF?)" dedirtecek anılarımı, başıma gelen saçma olayları, umutsuzca yarından beklentilerimi paylaşıp insanları da kendimle boğacağım bir blog olacak. Böyle geldim işte, umarım hoşgeldim.

1 yorum: